تازه‌های نمایشگاه ایران پلاست

مسئولان برگزارکننده به منظور ساما‌ن دهی بازدیدهای تخصصی بازرگانان و تجار از دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، این نمایشگاه را به جدیدترین تکنولوژی اپلیکیشن تلفن همراه تجهیز کردند.
به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، همزمان با لغو تحریم‌ها و ثبت رکوردهای مشارکت شرکت‌های معتبر اروپایی و آسیایی در دهمین نمایشگاه ایران پلاست، حالا برگزارکنندگان بزرگترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران و منطقه خاورمیانه، به دنبال استفاده از آخرین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جهان به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی این نمایشگاه جهانی هستند.
بر این اساس با برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، ابزارهای جدیدی برای راهنمایی بازدیدکنندگان، رصد و ثبت آن لاین بازدیدکنندگان تخصصی از غرفه‌ها و نظرسنجی از سطح کمی و کیفی این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.
بهمن ماه سال‌جاری برای نخستین بار از تخصصی‌ترین و به روزترین نرم افزار و اپلیکیشن تلفن همراه به منظور انجام بازدیدهای تخصصی تر بازدیدکنندگان از دهمین نمایشگاه ایران پلاست، رونمایی شده است. در این نرم افزار مخاطبان می توانند با مشاهده نقشه نمایشگاه سالن مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
با انتخاب سالن، فهرست همه شرکت‌های حاضر در آن سالن به ترتیب حروف الفبا در اختیار قرار می‌گیرد. در این مرحله با انتخاب نام شرکت می‌توان هم اطلاعات آن شرکت، شامل اطلاعات مدیران ارشد و اطلاعات تماس را مشاهده کرد و هم محل شرکت را روی نقشه سالن دید. همچنین فهرست همه شرکت کنندگان در نمایشگاه به تفکیک گروه‌های کالایی در این نرم افزار قرار گرفته است.
امکان جستجوی پیشرفته در بین شرکت‌ها از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن موبایل است. نمایش محل قرار گیری فرد در نمایشگاه با اتصال به سامانهGPS گوشی، امکان ثبت نام بازدید رایگان از نمایشگاه، امکان ثبت اطلاعات کارت ویزیت بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ثبت اطلاعات غرفه‌های مدنظر بازدید کنندگان از نمایشگاه از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار موبایل است.
این نرم افزار به زودی علاوه بر سایت نمایشگاه، روی فروشگاه‌های App Store، Google play و بازار قرار می‌گیرد.
استقبال گسترده شرکت‌های اروپایی و آسیایی از دهمین نمایشگاه ایران پلاست در کنار ثبت رکوردهای جدید موجب شده است که پس از اختصاص سالن 40 به این نمایشگاه، سالن 27 هم به متقاضیان واگذار شود.
از این رو متقاضیان داخلی و خارجی به صورت مشترک در این سالن جانمایی شدند. به این ترتیب سطح زیرپوشش نمایشگاه به 25000 متر مربع رسیده است. در حال حاضر حدود 8000 متر مربع از فضای نمایشگاه به متقاضیان خارجی و حدود 17000 متر مربع به متقاضیان داخلی واگذار شده است.
 

تنظیمات
مطالب مرتبط
تازه‌های نمایشگاه ایران پلاست تازه‌های نمایشگاه ایران پلاست
چاپ سلفون | تولید و خرید از کارخانه چاپ سلفون | تولید و خرید از کارخانه
نایلون شیرینگ | خرید مستقیم و بی واسطه شرینک نایلون شیرینگ | خرید مستقیم و بی واسطه شرینک
چاپ روی نایلون چاپ روی نایلون

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
1 + 2 = ?
نصب برنامه پترو پلیمر در گوشی و سیستم